30 mars 2016

Lite pyssel


Häromdagen pysslade jag ihop två bokstavslampor till killarna. 
Har sett att några gjort dom på insta och blev sugen på att knåpa ihop egna. 
Kartongbokstäver, hobbyfärg från panduro, en led-ljusslinga och en jädra massa tålamod var allt som behövdes.

Jag blev supernöjd med resultatet av Silaz lampa!


Douglas blev också jättebra men när jag var klar och skulle sätta i batterier i ljusslingan så funkade den inte :(
Men fin blev den!!



Väntar fortfarande på mina lampor från Jotex. Fick ett mail om att leveransen var väntad i juni???! -VA???!! Tre månaders väntetid???!!! 
Jag blir så trött. Har säkert hittat andra när dom kommer med posten så då blir det retur direkt..... trååååk!!!!

Nej nog med negg. Nu måste vi avsluta detta inlägg positivt. För jag är på så gott humör. Vi har nämligen påsklov jag och killarna, jag tog mina sista semesterdagar nu efter att ha harvat järnet på jobbet hela påsken. 

En fin dag önskar jag dig!

Tjingeling!!!

Inga kommentarer: